Jumat, 11 Maret 2011

Tulisan ketika rindu

Ketika seseorang putus asa dan sendiri dia akan kembali kepada penciptanya,dia ingat kepada ALLAH ketika susuh saja,itulah manusia yang tak tau malu kepada ALLAH.ya ALLAH ampunkan lah diriku ini yang sudah melalaikan kewajiban sebagai ciptaan mu dan tuntunlah aku kejalan MU.sesengguhnya aku merindukan belaian air suci wudhu yang mencerahkan muka ku,aku kagen dengan alqur’an MU yang menenangkan hati dalam gelisah tak menentu.
Apa aku pantas mendapatkan cinta MU,aku akan berusah untuk mengejar keridhoan MU ya ALLAH..
Ampunkanlah dosa-dosa ku ,kedua orang tua ku,sayangi lah mereka,lindungi lah mereka yaALLAH,hanya kepada MU lah aku meminta dan hanya kepada MU aku kembali untuk selamanya..
Tuntunlah aku kejalan yang KAU ridhoi.Amiiiinnnnn ya robal alamin..
Mudah-mudahan kita tidak termasuk orang yang lalai kepada kewajiban kita sebagai umat muslim..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar